
Germencik Belediyespor’un namağlup şampiyon olan U11 takımı, Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci’nin öncülüğünde düzenlenen gezi kapsamında Göztepe SK tesislerini ziyaret etti. Genç sporcular, profesyonel futbol ortamını yakından tanıma fırsatı buldu.

Şampiyon Takıma Unutulmaz Gezi
Germencik Belediyespor’un sezonu namağlup şampiyon olarak tamamlayan U11 takımı, Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci’nin öncülüğünde düzenlenen gezi kapsamında Göztepe SK tesislerini ziyaret etti.
Türk futbolunun köklü kulüplerinden biri olan Göztepe’nin tesislerini gezen genç sporcular, kulübün müzesini ve stadyumunu da ziyaret ederek profesyonel futbol dünyasını yakından tanıma fırsatı buldu. Sezon boyunca gösterdikleri azim, disiplin ve üstün performansla şampiyonluğa ulaşan genç futbolcular için gezi, hem eğitici hem de motive edici bir deneyim oldu.
“GENÇLERİMİZ İSTESİN BİZ YAPARIZ”
Ziyaret boyunca genç sporcuların heyecanına ortak olan Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, çocukların sporla büyümesinin ve hayallerinin peşinden gitmesinin önemine dikkat çekti.
Başkan Zencirci, gençlerin profesyonel spor ortamını yakından deneyimlemelerinin kendileri için de büyük bir mutluluk kaynağı olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Çocuklarımızın spora olan ilgisini artırmak, ufuklarını genişletmek ve onları geleceğe daha güçlü hazırlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Şampiyon takımımızı motive eden bu ziyaretin, sporcularımıza yeni hedefler ve yeni hayaller kazandıracağına inanıyoruz. Gençlerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz.”





































Yorum Yazın